Πως Να Ερμηνεύσετε Τις Ετικέτες Των Προϊόντων Διαίτης

Ξέρετε τι σημαίνουν πραγματικά οι λέξεις στις ετικέτες των τροφίμων;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το πώς να ερμηνεύσετε τις ετικέτες των τροφίμων και να κάνετε τις σωστές επιλογές.

«Χωρίς λίπος” τι πραγματικά σημαίνει;

Για να επισημανθεί η ένδειξη «Fat Free”, το τρόφιμο πρέπει να περιέχει λιγότερο από ½ γραμμάρια λίπους ανά μερίδα.

Για να επισημανθεί η ένδειξη «Low Fat”, τα τρόφιμα πρέπει να περιέχουν 3 γραμμάρια ή λιγότερα λιπαρά ανά μερίδα.

Για να επισημανθεί η ένδειξη «Μειωμένο λίπος”, το τρόφιμο πρέπει να έχει τουλάχιστον 25 τοις εκατό χαμηλότερο λίπος από ένα συγκρίσιμο φαγητό.

Για να επισημανθεί το «Light”, το φαγητό πρέπει να περιέχει 1/3 λιγότερες θερμίδες, Ή ½ το λίπος Ή 2/3 το νάτριο ενός συγκρίσιμου φαγητού (αλλά όχι απαραίτητα και τα τρία!).

Προϊόντα ΔιαίτηςΟρισμένα τρόφιμα (κυρίως κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα) φαίνεται να έχουν λιγότερα λιπαρά από αυτά που πραγματικά κάνουν. Για παράδειγμα, εάν μια ετικέτα γάλακτος ή τυριού αναφέρει 2% γάλα ή 2% τυρί, αυτό σημαίνει ότι το 2% του όγκου του προϊόντος (ΟΧΙ τις θερμίδες) προέρχεται από λίπος γάλακτος.

Υπολογίστε Το Λίπος

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λίγα μαθηματικά για να ανακαλύψετε πόσο λίπος περιέχουν αυτά τα προϊόντα.

Πρώτον, βρείτε τις συνολικές θερμίδες ανά μερίδα και τις λιπαρές θερμίδες ανά μερίδα. Για παράδειγμα, εάν οι συνολικές θερμίδες ανά μερίδα είναι 80 και οι λιπαρές θερμίδες ανά μερίδα είναι 50, διαιρέστε τις θερμίδες λίπους ανά μερίδα με τις συνολικές θερμίδες ανά μερίδα.

Στη συνέχεια, πολλαπλασιάστε τον αριθμό με 100 και θα έχετε το συνολικό ποσοστό λιπαρών θερμίδων στο φαγητό. Σε αυτό το παράδειγμα, 50 θερμίδες λίπους διαιρούμενες με 80 ολικές θερμίδες ισούται με .625 φορές 100 ισοδυναμεί με 62½%. Σε αυτό το παράδειγμα, σχεδόν το 63% των συνολικών θερμίδων αυτού του τροφίμου είναι από λίπος!

Επίσης, χρησιμοποιώντας τα μαθηματικά παραπάνω, μπορείτε να υπολογίσετε πόσο λίπος περιέχει 2 τοις εκατό γάλα, 2 τοις εκατό τυρί, 2 τοις εκατό τυρί cottage και άπαχο έδαφος βοείου κρέατος περιέχουν. Πιθανότατα θα ανακαλύψετε ότι αυτά τα τρόφιμα είναι «παχύτερα” από ότι συνειδητοποιήσατε!

Τρανς Λιπαρά

Τα τρανς λιπαρά θα πρέπει να αποφεύγονται όσο το δυνατόν περισσότερο, καθώς μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Τα τρανς λιπαρά είναι επίσης γνωστά ως υδρογονωμένα λίπη και προστίθενται σε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων ψημένων τροφίμων (κροτίδες, μπισκότα, ψωμιά κ.λ.π.).

Εάν το τρόφιμο περιέχει trans-λιπαρά, η ετικέτα του συστατικού συνήθως διαβάζεται: περιέχει υδρογονωμένο έλαιο ή μερικώς υδρογονωμένο έλαιο ή βρασμό λαχανικών ή μαργαρίνη. Αποφύγετε αυτά τα τρόφιμα, όπως η πανούκλα!

Γνωρίζοντας πώς να διαβάσετε τις ετικέτες των τροφίμων και την κατανόηση της λέξης «λίπος”, μπορείτε να αγοράσετε τρόφιμα δίαιτα πιο σοφά και να χάσετε βάρος με επιτυχία.

Σχολιάστε