5 Γρήγορες Συμβουλές Για Την Ουρική Αρθρίτιδα Που Σίγουρα Βοηθούν

Η ουρική αρθρίτιδα είναι μια πάθηση που συχνά αναφέρεται στη λογοτεχνία και στα ιστορικά αρχεία.

Περιγράφεται ως μια οδυνηρή φλεγμονή των άκρων, ειδικά το μεγάλο δάκτυλο, η ουρική αρθρίτιδα αναπτύσσεται ως αποτέλεσμα της συσσώρευσης κρυστάλλων ουρικού οξέος στις αρθρώσεις.

Μερικοί άνθρωποι είναι πιο επιρρεπείς σε αυτό με βάση το οικογενειακό ιστορικό. Είναι πιθανό ότι πολλοί από τους προγόνους τους υπέφεραν επίσης. Αλλά άλλοι άνθρωποι το παίρνουν λόγω της δικής τους φυσιολογίας και επιλογής τρόπου ζωής.

Μια μορφή αρθρίτιδας, μια επίθεση ουρικής αρθρίτιδας μπορεί να είναι παγιδευτική και να κρατήσει ένα άτομο εκτός προμήθειας για μία ή περισσότερες ημέρες, ενώ νοσηλεύει τις οδυνηρές αρθρώσεις τους.

Εάν εσείς ή κάποιος που γνωρίζετε πάσχει από αυτή την ασθένεια, μπορείτε να εμπλακείτε στην φροντίδα κατ ‘οίκον για να διαχειριστείτε την ταλαιπωρία και να βοηθήσετε το άτομο να περάσει από τη δύσκολη επίθεση. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε κάποιον να αντιμετωπίσει τη φλεγμονή και την ταλαιπωρία της ουρικής αρθρίτιδας.

1. Κρατήστε το πόδι ανυψωμένο.

Είναι δύσκολο να παραμείνει ακίνητο για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, πόσο μάλλον να κρατάτε ένα πόδι ψηλά για αρκετές ώρες. Τοποθετήστε ένα άνετο σημείο στο σαλόνι ή το οικογενειακό δωμάτιο, όπου το άτομο μπορεί να παραμείνει μέρος της οικογενειακής ζωής και να απολαύσετε ψυχαγωγικές δραστηριότητες όπως η τηλεόραση, η εφημερίδα και ακόμη και επισκέψεις επισκεπτών. Ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε μια δεύτερη περιοχή στην κρεβατοκάμαρα όπου το άτομο μπορεί να ξεκουραστεί ή να πάρει έναν υπνάκο.

2. Κάντε τα υλικά υποστήριξης άνετα και σταθερά.

Όταν στηρίζετε το πόδι, χρησιμοποιήστε ένα στερεό μαξιλάρι ή διπλωμένη κουβέρτα για στήριξη, προσέχοντας να μην πέσουν και να χαμηλώσουν σταδιακά το πόδι. Τοποθετήστε τα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος πτώσης ή κλίσης. Χρησιμοποιήστε καθαρό και μαλακό, αντί για τραχιά, ύφασμα για να κρατάτε άνετα την επιδερμίδα.

3. Αποφύγετε τρόφιμα ενεργοποίησης.

Ο γιατρός θα σας δώσει μια λίστα με αυτά, τα οποία περιλαμβάνουν δημοφιλή τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά όπως γαλοπούλα, έτσι θα θέλετε να βρείτε κατάλληλα υποκατάστατα, ειδικά αν το άτομο επιθυμεί να κρατήσει τη γαλοπούλα στο χέρι για συχνή γεύματα.

Πηγαίνετε στη λίστα με τον πάσχοντα από ουρική αρθρίτιδα και δίπλα σε κάθε απαγορευμένο φαγητό, βγείτε με δύο ή τρεις αντικαταστάσεις. Στη συνέχεια, ψωνίστε για αυτά και κρατήστε τα στο χέρι, αφού ποτέ δεν ξέρετε πότε θα εμφανιστεί η επόμενη επίθεση και μπορούν να έρθουν ξαφνικά.

4. Τρώτε υγιεινά τρόφιμα που μειώνουν τη φλεγμονή.

Ο γιατρός θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να παρέχει αυτή τη λίστα, η οποία περιλαμβάνει εκπληκτικά νόστιμες επιλογές όπως τα κεράσια. Ρωτήστε για το έλαιο λιναρόσπορου ως συμπλήρωμα εκτός από τρόφιμα όπως ο σολομός, με λάδι ωμέγα 3 και τσάι, και τα δύο έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν ή περιορίζουν τη φλεγμονή στο σώμα.

5. Προετοιμασία εκτροπών.

Διατηρήστε διασκεδαστικά βίντεο, ενδιαφέροντα βιβλία, υλικά γραφής ή ακόμα και ένα φορητό υπολογιστή κοντά. Χέρι παζλ, πλέξιμο ή ράψιμο, και άλλα στατικά παιχνίδια ή περισπασμούς μπορεί να βοηθήσει.

Σχολιάστε