Μερικά Μυστικά Για Σωστή Διατροφή

Τα Γρήγορα Φαγητά

Τα γρήγορα φαγητά μας έβγαλαν από την κουζίνα σε έναν κόσμο όπου η ζήτηση για παραγωγικότητα μας κάνει να δουλεύουμε σκληρότερα και μακρύτερα και κλέβει κάθε έννοια ελεύθερου χρόνου. Τρέχουμε για να συμβαδίζουμε με μια κοινωνία που γυρίζει όλο και πιο γρήγορα και τρώμε στο τρέξιμο, διότι η παύση είναι να αποτύχει.

Δεν υπάρχει διαφυγή; Αυτός είναι ο εικοστός πρώτος αιώνας – η επιστροφή στα καθεστώτα τροφίμων πριν από πενήντα ή εκατό χρόνια είναι απίθανη. Τα παλιομοδίτικα γεύματα που γίνονται από το μηδέν απαιτούν πάρα πολύ χρόνο και προσπάθεια, εκτός από τις ειδικές περιπτώσεις, στις ζωές μας με γρήγορους ρυθμούς, δύο εργάσιμων γονέων και μακροχρόνια εργασία και μετακίνηση.

Τι μπορούμε να κάνουμε αν προσπαθήσουμε να αποσυρθούμε από το τεράστιο κοπάδι των βαρέων βαρών, πρέπει να θυμόμαστε ότι ο δρόμος για την υγεία, την ευκολία, την καθυστέρηση της γήρανσης και την αυξημένη μακροζωία έχει καταδειχθεί επανειλημμένα από τον μικρό φίλο μας, τον εργαστηριακό αρουραίο.

Το Μυστικό

Το μυστικό είναι συνεπές, παρατεταμένο, εξαπατημένο, υποσιτισμένο. Μόλις υιοθετηθεί αυτή η έννοια του πυρήνα και ολοκληρωτικά εσωτερικοποιηθεί, η πορεία προς μια νέα, λεπτή γίνεται ξεκάθαρη: τρώτε ότι θέλετε, αλλά πολύ λιγότερο. Δεν βλέπουμε την παλιά παροιμία «τρώνε μετριοπαθώς και κινηθείτε πολύ” γιατί γνωρίζουμε, από την εμπειρία, ότι δεν λειτουργεί. Όταν λέω ένα «πολύ λιγότερο” το εννοώ. Μπορεί να τρώτε τρεις φορές την ημέρα, καθώς και σνακ. Κλείνοντας ένα σνακ εδώ ή ένα επιδόρπιο μπορεί τελικά να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος – αν έχετε είκοσι χρόνια να επενδύσετε στην προσπάθεια.

Μην Περικόψετε” Τις Μερίδες

Κόβουμε, κόβουμε, κονιοποιούμε τα μερίδιά σας. Εάν τρώτε τρία γεύματα την ημέρα, αλλάξτε σε ένα μόνο φαγητό. Αν θέλετε να βόσκουν σε έξι μίνι γεύματα ή σνακ, κόψτε σε δύο. Η μείωση της συνολικής σας πρόσληψης κατά δύο τρίτα θα πρέπει να σας φέρει στη ζώνη των πραγματικών ημερήσιων αναγκών σας. Ναι, θα ήταν ωραίο αν επιλέξατε να κάνετε αυτές τις μειωμένες θερμίδες όλα πολύ θρεπτικά, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι πρόκειται να φάτε αυτό που θα φάτε, ανεξάρτητα από το πόσο οι γκουρού σας γκρινιάζουν. Συνεχίστε λοιπόν και τρώτε ότι σκοπεύετε, μόνο το ένα τρίτο των συνήθων σιτηρεσιών σας.

Για να διατηρήσετε την ενέργειά σας σε μια γερή καρίνα, μπορείτε να διαδώσετε ένα γεύμα σας όλη την ημέρα. Εάν το συνηθισμένο σας μεσημεριανό γεύμα είναι ένα cheeseburger, πατάτες και ένα κούνημα, το χωρίστε: ένα κούνημα για πρωινό, ένα μπιφτέκι για μεσημεριανό γεύμα, ένα δείπνο πατάτες και μια φέτα τυριού.

Θέλετε Να Κάνετε Διατροφή;

Χρησιμοποιείτε τον πολύτιμο χρόνο σας για εξειδικευμένες αγορές και προετοιμασία φαγητού; Πρέπει να σκεφτείτε ποια στοιχεία του μενού ταιριάζουν στο προβλεπόμενο πλάνο βάρους σας; Όχι, κανένα από αυτά δεν ισχύει. Εσείς απλώς τρώτε τον τρόπο που έχετε κάνει πάντα εκτός από μια μέρα από το προηγούμενο σχέδιο διατροφής σας, τις τελευταίες τρεις ημέρες. Εάν ανησυχείτε για την υγεία σας, πάρτε ένα πολυβιταμινούχο (αστείο, δεν ανησυχούσατε για την υγεία σας στον ίδιο ναύλο στο παρελθόν;)

Εάν είστε ψηλός, μεγάλος οστών ή αισθάνεστε (αληθινά και επίμονα) ελαφρύς, πάρτε ένα κονσερβοποιημένο θρεπτικό αναμνηστικό όπως το Ensure.It είναι σχεδόν πάρα πολύ απλό και πάρα πολύ εύκολο Αν έχετε πραγματικά εσωτερικευτεί η έννοια του under-eating και έχουν υιοθετήσει μια «μπορεί να κάνει, θα κάνει,” στάση – το κλειδί για τα πάντα. S. Εξοικονομήστε πολλά χρήματα!

Σχολιάστε